מדיניות משלוחים והחזרות :

מבחינתנו, שירות הלקוחות הוא מעל לכל, נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה ושאלה.
שירות הלקוחות שלנו זמין תמיד עבורכם.

משלוחים:
משלוח חינם בדואר רשום. זמן אספקה כ-8 ימי עבודה, בכפוף לזמני דואר ישראל.
שליח עד הבית 20 ש"ח, זמן אספקה 1-4 ימי עבודה.
שליח עד הבית חינם בקניה מעל 300 ש"ח.

מדיניות משלוחים:
חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יתכנו עיקובים בזמן המשלוח בתקופות חגים.
משלוחים יצאו מהמפעל תוך מקסימום 4 ימי עבודה, יחד עם זאת אנו נעשה כמיטב יכלתנו להקדים את זמן האספקה ובמקרים רבים זמן ההמתנה למשלוח קצר בהרבה. המוצרים השונים יסופקו כאמור באמצעות חברת שליחים פרטית או באמצעות רשות דואר ישראל. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל ייישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים ברשות הדואר.

מדיניות ביטולים והחזרות:

 

ניתן לבטל עיסקה בתוך 2 ימי עסקים מיום ההזמנה, כדי לבטל את העסקה עליך ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני (info@kav-kav.co.il) או טלפון (052-8360979).
לאחר ביטול העסקה תזוכה במחיר ששילמת לא כולל דמי משלוח. במידה וביטול ההזמנה נעשה לפני שליחת הפריט (טרם קיבלת מייל עם מספר מעקב או אישור מסירה לשליח) לא יחוייבו דמי המשלוח.

במידה ואתם מעוניינים לקבל החזר תשלום על מוצר שלא נעשה בו שימוש, תוכלו לשלוח אלינו חזרה תוך 14 יום מיום קבלתו, בדואר רשום, לכתובת: מתפרות קיבוץ סעד, ד.נ. הנגב 8514000.
כדי להחזיר את המוצרים עליך ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני (info@kav-kav.co.il) או טלפון (052-8360979). אנא הקפידו להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש והוא שלם.
לאחר החזרת המוצרים תזוכה/י במחיר ששילמת עבורם לא כולל דמי משלוח.
קיבלתם מוצר פגום? מתנצלים, אנא עדכנו אותנו בהקדם.
נבדוק את נושא הפנייה לעומק, ונשמח לזכות אתכם או לשלוח אליכם מוצר חדש בהתאם להחלטתנו.

שימו לב- זיכוי נוכל לתת על בסיס מוצר שנשלח בחזרה אלינו לאחר שיחה עם שירות

אנו פועלים רבות למען שמירה על פרטיותכם ועבדנו קשה כדי שחוויית הגלישה והרכישה באתר תהיה נעימה ומאובטחת. במידה ונתקלתם בקשיים ובחוסר נגישות, נשמח לשמוע.
כתבו לנו בדואר אלקטרוני (info@kav-kav.co.il) או התקשרו (052-8360979).